MIKOŁAJKOWY WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
0 0 0 0
4 4 4 4
7 7 7 7
1 1 1 1
1 1 1 1

Zawór EGR QUINTON HAZELL XEGR1

Zawór EGR QUINTON HAZELL  XEGR1
Zawór EGR QUINTON HAZELL XEGR1
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XEGR1

Jednostka: szt

Długość [mm] 182

Szerokość [mm] 165

Wysokość [mm] 125

Ciężar [kg] 0.8

Tryb pracy Elektryczny

Ilość biegunów 4

Kształt obudowy wtyczki Prostokątny

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR XEGR1 QUINTON HAZELL

  • Długość [mm]:  182
  • Szerokość [mm]:  165
  • Wysokość [mm]:  125
  • Ciężar [kg]:  0.8
  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Ilość biegunów:  4
  • Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CI XEGR1
ERA 555038
FEBI 37430
FUELPARTS EGR089
GM 9196675
GM 93176989
INTER 14951
LUCCAV FDR155
MEATDORIA 88063
METZGER 0892054
MOTAQUIP LVER146
OPEL 5851041
OPEL 5851594
PIERBURG 7.24809.29.0
SAAB 4774311
SAAB 9196675
SAAB 93176989
SIDAT 83.658
VEMO V40-63-0018
WAHLER 7375D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR XEGR1 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR XEGR1

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta