Zawór EGR JOHNS AGR 71 03-053

Zawór EGR JOHNS  AGR 71 03-053
Zawór EGR JOHNS AGR 71 03-053
Powiększ
JOHNS

Producent: JOHNS

Kod produktu: AGR7103-053

Jednostka: szt

Tryb pracy Pneumatyczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniem

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR AGR7103-053 JOHNS

  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (JOHNS AGR 71 03-053)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEBI 48852
MAPCO 83816
MEATDORIA 88096
METZGER 0892161
PIERBURG 7.24809.30.0
QUINTON HA XEGR24
SKODA 038 131 501AR
SKODA 038 131 501M
SKODA 0820110583
TRISCAN 8813 29201
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR AGR7103-053 JOHNS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR AGR 71 03-053

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta