-10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
5 5 5 5
3 3 3 3
0 0 0 0
5 5 5 5

Zawór EGR HOFFER 7518602

Zawór EGR HOFFER  7518602
Zawór EGR HOFFER 7518602
Powiększ
HOFFER

Producent: HOFFER

Kod produktu: 7518602

Jednostka: szt

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Wersja: M.I.

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 7518602 HOFFER

  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
  • Wersja:  M.I.
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (HOFFER 7518602)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 150-00-0903
AUDI 03G131501B
AUDI 03G131501J
AUDI 03G131501Q
AUDI 03G131501R
DIPASPORT EGR025AN
DIPASPORT EGR025N
DIPASPORT EGR025R
FISPA 83.1108
HOFFER 7518602
JAPANPAR EGR-0903
JAPKO 1500903
MEATDORIA 88602
SEAT 03G131501B
SEAT 03G131501J
SEAT 03G131501Q
SEAT 03G131501R
SIDAT 83.1108
SKODA 03G131501B
SKODA 03G131501J
SKODA 03G131501Q
SKODA 03G131501R
VAG 03G131501B
VAG 03G131501J
VAG 03G131501Q
VAG 03G131501R
VW 03G131501B
VW 03G131501J
VW 03G131501Q
VW 03G131501R
WE PARTS 330690513
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 7518602 HOFFER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 7518602

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X