Zawór EGR HOFFER 7518198

Zawór EGR HOFFER  7518198
Zawór EGR HOFFER 7518198
Powiększ
HOFFER

Producent: HOFFER

Kod produktu: 7518198

Jednostka: szt

Dla numeru OE: 1618KL

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 7518198 HOFFER

  • Dla numeru OE:  1618KL
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (HOFFER 7518198)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 9671398180
ALFA 9678257280
CITRO 1618KL
CITRO 1618NQ
CITRO 9671398180
CITRO 9678257280
DIPASPORT EGR158N
DIPASPORT EGR158R
DIPASPORT EGR159N
DIPASPORT EGR159R
ELSTOCK 73-0086
ERA 555098
FISPA 83.925
FORD 1682007
FORD 1751357
FORD 1836229
FORD 1855876
FORD 9M5Q-9D475-CA
FORD 9M5Q-9D475-DA
FORD 9M5Q-9D475-DB
FORD 9M5Q-9D475-DC
HOFFER 7518198
HOFFER 7518282
MEATDORIA 88198
MEATDORIA 88282
NRF 48203
SIDAT 83.925
VALEO 700434
VEMO V22-63-0004
VOLVO 1682007
VOLVO 30725803
WE PARTS 330690255
WE PARTS 330690358
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 7518198 HOFFER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 7518198

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X