Zawór EGR HOFFER 7518003

Zawór EGR HOFFER  7518003
Zawór EGR HOFFER 7518003
Powiększ
HOFFER

Producent: HOFFER

Kod produktu: 7518003

Jednostka:

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Uszczelka zaworu EGR HOFFER 9101599
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 7518003 HOFFER

Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (HOFFER 7518003)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 150-00-0407
BH SERVICE 6NU010171061
DELPHI EG10003
DELPHI EG10003-12B1
DIPASPORT EGR009N
DIPASPORT EGR009R
ELSTOCK 720022
ERA 555019
FISPA 83.647
GM 17098055
GM 17200272
HELLA 6NU010171061
HOFFER 7518003
INTER 14903
JAPANPAR EGR-0407
JAPKO 1500407
LUCAS_ELEC FDR127
MEATDORIA 88003
MESS 555019
MOBILETRON EV-EU001
OPEL 017098055
OPEL 017200272
OPEL 05851024
OPEL 05851604
OPEL 0851024
OPEL 0851038
OPEL 0851039
OPEL 093184997
OPEL 0R1090061
OPEL 17098055
OPEL 17200272
OPEL 5851024
OPEL 5851604
OPEL 851024
OPEL 851038
OPEL 851039
OPEL 93184997
OPEL R1090061
PIERBURG 7.24809.00.0
PIERBURG 7.24809.10.0
PIERBURG 72480900
PIERBURG 72480910
RHIAG 103694
RHIAG 107072
RHIAG 65801
RHIAG EM14903
SIDAT 83.647
TOPRAN 206 171
VAUXH 17098055
VAUXH 17200272
VAUXH 5851024
VAUXH 851038
VEMO V40630007
WE PARTS 330690018
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 7518003 HOFFER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 7518003

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta