Zawór EGR HERTH+BUSS ELPARTS 70671007

Zawór EGR HERTH+BUSS ELPARTS  70671007
Zawór EGR HERTH+BUSS ELPARTS 70671007
Powiększ
HERTH+BUSS ELPARTS

Producent: HERTH+BUSS ELPARTS

Kod produktu: 70671007

Jednostka: szt

Napięcie znamionowe 12

Tryb pracy Pneumatyczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniem

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 70671007 HERTH+BUSS ELPARTS

  • Napięcie znamionowe:  12
  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.I.C. 55767
ACI AVESA AEGR-623
AKS DASIS 045153N
ASHIKA 150-05-500
ASHUKI C222-58
AUDI 038 129 637 D
AUDI 038 131 501 AF
AUDI 038 131 501 AN
AUDI 038 131 501 K
AUDI 038 131 501 S
AUTEX 959096
AUTLOG AV6014
BBR 001-10-25553
BUGIAD 54021
BUGIAD BGR13003
CSV ELECTR CGR4617
CSV ELECTR CGR4617C
CSV ELECTR CGR4742
DELPHI EG10421-12B1
DIEDERICHS 1301004
DIPASPORT EGR024AN
DIPASPORT EGR024N
DIPASPORT EGR024R
DRI 717.710.018
DÜRER VR81118
ELSTOCK 71-0018
ELTA AUTOM EE6007
ELTA AUTOM ELEG160
EPS 1.963.029
ERA 555060
ET ENGINET ED0001
FACET 23.0029
FEBI 39713
FISPA 83.461
FISPA 83.4617
FISPA 83.617
FISPA 83.617A2
FISPA 83.617UE
HELLA 6NU 010 171-301
HITACHI AU 138474
HOFFER 7518051
HOFFER 7518551
IPD 45-8091
JAPANPAR EGR-500
JAPKO 150500
JOHNS AGR 13 02-083
JPG 1119902400
KAMOKA 19020
KAVO PARTS EEG-5501
KAVO PARTS EEG-5502
KLAXCAR 50023z
KW 463 029
LIZARTE EGR016
LUCAS FDR160
LUCAS_ELEC FDR160
LUCAS_ELEC LEV0029
MAG 359000603920
MAPCO 83807
MDR MEG-9500
MEATDORIA 88051
MEATDORIA 88551
METALCAUCH 93046
METZGER 0892140
MITSUBISHI MN980163
MITSUBISHI MN980265
MITSUBISHI MN980325
MOBILETRON EV-EU017
MOTAQUIP LVER263
NPS M564I04
PATRON PEGR028
PEMEBLA JAPEGR-500
PIERBURG 7.24809.16.0
PIM 40710024
QUINTON HA XEGR25
SEAT 038 131 501 AF
SEAT 038 131 501 AN
SEAT 038 131 501 S
SIDAT 83.617
SIDAT 83.617A2
SIDAT 834617
SIDAT 83617UE
SKODA 038 131 501 AF
SKODA 038 131 501 AN
SKODA 038 131 501 S
SMPE 14953
SMPE EGR090
SMPE ERV026
SMPE LEGR165
STC T493046
STELLOX 01-25001-SX
SWAG 30 93 9713
TOPRAN 115 037
TRICLO 342351
TRISCAN 8813 29111
TTC 07.16.007
TURBORAIL TR00581
VAG 038 129 637 D
VEMO V10-63-0011
VEMO V10-63-0011-1
VIKA 11317714201
VW 038 129 637 D
VW 038 131 501 AF
VW 038 131 501 AN
VW 038 131 501 S
WAHLER 7496D
WILMINK WG1015236
WILMINK WG1091450
WILMINK WG1309451
WILMINK WG1494502
WILMINK WG1724548
WILMINK WG1785291
WILMINK WG1820314
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 70671007 HERTH+BUSS ELPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 70671007

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta