Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3 3
7 7 7 7

Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV074

Zawór EGR SKV GERMANY  14SKV074
Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV074
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 14SKV074

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,72

Napięcie [V] 12

Tryb pracy Elektryczny

270,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 14SKV074 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  0,72
  • Napięcie [V]:  12
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 030131503B
AUDI 030131503C
AUDI 030131503F
AUDI 30131503B
AUDI 30131503C
AUDI 30131503F
DA SILVA GR6110
ERA 555459
HBELPARTS 70671009
HOFFER 7518294
MEATDORIA 88294
METZGER 0892382
METZGER 892382
SEAT 030131503B
SEAT 030131503C
SEAT 030131503F
SEAT 30131503B
SEAT 30131503C
SEAT 30131503F
SKODA 030131503B
SKODA 030131503C
SKODA 030131503F
SKODA 30131503B
SKODA 30131503C
SKODA 30131503F
VAG 030131503B
VAG 030131503C
VAG 030131503F
VAG 30131503B
VAG 30131503C
VAG 30131503F
VDO 388050Z
VEMO V10630072
VEMO V106300721
VW 030131503B
VW 030131503C
VW 030131503F
VW 30131503B
VW 30131503C
VW 30131503F
WILMINK WG1719775
WILMINK WG1756122
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Zamienniki

Zamienniki SKV GERMANY 14SKV074

Dostępność: dostępny
246,00 zł
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 14SKV074 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 14SKV074

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta