WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
0 0 0 0
5 5 5 5
4 4 4 4
0 0 0 0
2 2 2 2

Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV023

Zawór EGR SKV GERMANY  14SKV023
Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV023
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 14SKV023

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,30

Materiał obudowy Tworzywo sztuczne

Tryb pracy Pneumatyczny

141,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 14SKV023 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  0,30
  • Materiał obudowy:  Tworzywo sztuczne
  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABAKUS 12101017
ACI AVESA AEGR802
AINDE CGB710030
AMK VEG1011
AUTEX 959039
AUTLOG AV6018
DIPASPORT EGR007N
DRI 717710030
ELSTOCK 710030
ELTA AUTOM FDR154
ELTA AUTOM XEG9123
ERA 555078
FISPA 834734
FISPA 83734
FISPA 83734UE
GEBE 930321
HOFFER 7518065
HOFFER 7518065B
IPD 458034
JOHNS AGR5508021
KAMOKA 19011
LIZARTE EGR014
MABYPARTS OEV010021
MAPCO 83709
MAXGEAR 270175
MEATDORIA 88065
MEATDORIA 88065B
MOBILETRON EVEU027
MOTAQUIP LVER244
OPEL 0849124
OPEL 0849156
OPEL 09192805
OPEL 093170138
OPEL 849124
OPEL 849156
OPEL 9192805
OPEL 93170138
PIERBURG 724809250
QUINTON HA XEGR131
SIDAT 834734
SIDAT 83734
SIDAT 83734UE
SMPE 14404
SMPE EGR301
SMPE ERV105
SMPE LEGR077
STELLOX 0125005SX
STELLOX 125005SX
TRISCAN 881324202
TURBORAIL TR00565
VEMO V40630020
WAHLER 710920R
WILMINK WG1026969
WILMINK WG1307300
WILMINK WG1494520
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 14SKV023 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 14SKV023

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta