Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV020

Zawór EGR SKV GERMANY  14SKV020
Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV020
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 14SKV020

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,98

Tryb pracy Pneumatyczny

250,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 14SKV020 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  0,98
  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABAKUS 12101030
ABAKUS 12101046
ACI AVESA AEGR804
DIPASPORT EGR044N
ELTA AUTOM FDR170
ELTA AUTOM XEG9254
FISPA 83621
FISPA 83621UE
FORD 1100628
FORD 1461874
FORD XM219D475AA
HOFFER 7518052
HOFFER 7518552
KAMOKA 19024
MEATDORIA 88052
MEATDORIA 88552
MOBILETRON EVEU024
PIM 40710044
PIM 40710061
SIDAT 83621
SIDAT 83621UE
STELLOX 0125012SX
STELLOX 125012SX
VAG 038129637B
VAG 038131501AQ
VAG 038131501G
VAG 38129637B
VAG 38131501AQ
VAG 38131501G
VEMO V10630018
VEMO V106300181
WILMINK WG1408656
WILMINK WG1408774
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 14SKV020 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 14SKV020

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta