-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
8 8 8 8
1 1 1 1
8 8 8 8
1 1 1 1
9 9 9 9

Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV016

Zawór EGR SKV GERMANY  14SKV016
Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV016
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 14SKV016

Jednostka: szt

Ilość biegunów 5

Ciężar [kg] 0,69

Napięcie [V] 12

Tryb pracy Elektryczny

237,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 14SKV016 SKV GERMANY

  • Ilość biegunów:  5
  • Ciężar [kg]:  0,69
  • Napięcie [V]:  12
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABAKUS 12101024
ACI AVESA AEGR712
AINDE CGB720034
AMK VEG1034
AUTEX 959031
AUTLOG AV6005
DRI 717720034
ELSTOCK 720034
ELTA AUTOM FDR151
ELTA AUTOM XEG9035
ERA 555051
FISPA 834619
FISPA 83619
FISPA 83619UE
HOFFER 7518047
HOFFER 7518047B
HOFFER 7518547
IPD 458026
KAMOKA 19006
MAPCO 83800
MEATDORIA 88047
MEATDORIA 88047B
MEATDORIA 88547
MOBILETRON EVEU021
MOTAQUIP LVER120
QUINTON HA XEGR78
SEAT 03D131503B
SEAT 3D131503B
SIDAT 834619
SIDAT 83619
SIDAT 83619UE
SMPE 14322
SMPE EGR075
SMPE ERV095
SMPE LEGR034
TRISCAN 881329044
TURBORAIL TR00554
VAG 03D131503A
VAG 03D131503B
VAG 03D131503D
VAG 3D131503A
VAG 3D131503B
VAG 3D131503D
VEMO V10630006
VEMO V106300061
WILMINK WG1015233
WILMINK WG1408653
WILMINK WG1494495
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 14SKV016 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 14SKV016

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X