WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
4 4 4 4
0 0 0 0
7 7 7 7
1 1 1 1
6 6 6 6

Zawór EGR ELSTOCK 73-0045

Zawór EGR ELSTOCK  73-0045
Zawór EGR ELSTOCK 73-0045
Powiększ
ELSTOCK

Producent: ELSTOCK

Kod produktu: 73-0045

Jednostka: szt

Tryb pracy Elektryczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniami

Ilożć połączeń 5

Ciężar netto [kg] 0,86

664,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 73-0045 ELSTOCK

  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
  • Ilożć połączeń:  5
  • Ciężar netto [kg]:  0,86
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (ELSTOCK 73-0045)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK VEG1045
CITRO 1618HQ
CITRO 1618R5
CITRO 9659694780
CITRO 9665752480
DIPASPORT EGR010N
DIPASPORT EGR010R
DIPASPORT EGR120AN
DIPASPORT EGR120N
DIPASPORT EGR120R
DRI 717730045
ERA 555242
FIAT 71789686
FIAT 71793030
FIAT 71793436
FORD 1384616
FORD 1466340
FORD 1480560
FORD 6C1Q-9D475-AF
FORD 6C1Q-9D475-AG
FORD 8C1Q-9D475-BA
HOFFER 7518137
LAND ROVER LR006650
LUCAS_ELEC LEV0080
MEATDORIA 116110004
MEATDORIA 88137
PEUGEOT 1618HQ
PEUGEOT 1618R5
PEUGEOT 9659694780
PEUGEOT 9665752480
PIERBURG 7.24809.70.0
PSA 9659694780
SIDAT 83.829
SMPE 14330
SMPE EGR192
SMPE ERV103
TRISCAN 8813 10002
VEMO V24-63-0003
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 73-0045 ELSTOCK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 73-0045

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta