-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
3 3 3 3
0 0 0 0
5 5 5 5
3 3 3 3
7 7 7 7

Zawór EGR ELSTOCK 72-0036

Zawór EGR ELSTOCK  72-0036
Zawór EGR ELSTOCK 72-0036
Powiększ
ELSTOCK

Producent: ELSTOCK

Kod produktu: 72-0036

Jednostka: szt

Tryb pracy Elektryczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniami

Ilożć połączeń 5

Ciężar netto [kg] 0,61

374,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 72-0036 ELSTOCK

  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
  • Ilożć połączeń:  5
  • Ciężar netto [kg]:  0,61
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (ELSTOCK 72-0036)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK VEG1036
DELPHI EB10290-12B1
DIPASPORT EGR061AN
DIPASPORT EGR061N
DRI 717720036
ERA 555046
HOFFER 7518050
LUCAS_ELEC LEV0037
MEATDORIA 88050
PIERBURG 7.22574.12.0
PIERBURG 722574020
PIERBURG 722574110
PIERBURG 722574120
PIERBURG 72257415
QUINTON HA XEGR79
SIDAT 86.607
SIDAT 86.607IT
SMPE 14321
SMPE EGR125
SMPE ERV094
TRISCAN 8813 29007
VAG 06A131501F
VAG 06A131501P
VAG 06A131501Q
VAG 06A131501R
VEMO V10-63-0007
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 72-0036 ELSTOCK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 72-0036

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta