Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
1 1 1 1
2 2 2 2
5 5 5 5
3 3 3 3
3 3 3 3

Zawór EGR ELSTOCK 71-0030

Zawór EGR ELSTOCK  71-0030
Zawór EGR ELSTOCK 71-0030
Powiększ
ELSTOCK

Producent: ELSTOCK

Kod produktu: 71-0030

Jednostka: szt

Tryb pracy Pneumatyczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniami

Ciężar netto [kg] 0,24

350,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 71-0030 ELSTOCK

  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
  • Ciężar netto [kg]:  0,24
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (ELSTOCK 71-0030)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK VEG1011
DRI 717710030
ERA 555078
GM 849124
GM 849156
GM 9192805
GM 93170138
HOFFER 7518065
LUCAS_ELEC LEV0011
MEATDORIA 2801AM
MEATDORIA 88065
PIERBURG 7.17710.03.3
PIERBURG 7.24809.25.0
PIERBURG 7.24809.28.0
PIERBURG 724809280
SIDAT 83.734
SMPE 14952
SMPE ERV025
TRISCAN 8813 24103
TRISCAN 8813 24202
VEMO V40-63-0020
VEMO V40-63-0025
WAHLER 7211D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 71-0030 ELSTOCK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 71-0030

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta