-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
3 3 3 3
0 0 0 0
8 8 8 8
4 4 4 4
1 1 1 1

Zawór EGR ELSTOCK 71-0013

Zawór EGR ELSTOCK  71-0013
Zawór EGR ELSTOCK 71-0013
Powiększ
ELSTOCK

Producent: ELSTOCK

Kod produktu: 71-0013

Jednostka: szt

Tryb pracy Pneumatyczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniami

Ciężar netto [kg] 0,69

628,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 71-0013 ELSTOCK

  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
  • Ciężar netto [kg]:  0,69
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (ELSTOCK 71-0013)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK VEG1024
DIPASPORT EGR171AN
DIPASPORT EGR171N
DRI 717710013
ERA 555071
FORD 1148330
FORD 1151774
FORD 1333574
FORD 1446265
FORD 2S7Q-9D475-BA
FORD 2S7Q-9D475-BB
FORD 2S7Q-9D475-BC
FORD 2S7Q-9D475-BD
HELLA 6NU010171-011
HOFFER 7518042
JAGUA C2S36575
JAGUA JDE7435
LUCAS FDR152
LUCAS_ELEC LEV0024
MEATDORIA 88042
PIERBURG 7.24809.08.0
PIERBURG 724809080
SIDAT 83.721
SMPE 14941
SMPE EGR101
SMPE ERV005
TRISCAN 8813 16010
VEMO V25-63-0011
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 71-0013 ELSTOCK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 71-0013

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta