3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
2 2 2 2
5 5 5 5
4 4 4 4
5 5 5 5
6 6 6 6

Zawór EGR BUGIAD BGR13036

Zawór EGR BUGIAD  BGR13036
Zawór EGR BUGIAD BGR13036
Powiększ

Producent: BUGIAD

Kod produktu: BGR13036

Jednostka: szt

Tryb pracy Elektryczny

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniem

Ilożć połączeń 5

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR

  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
  • Ilożć połączeń:  5
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (BUGIAD BGR13036)
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
OPEL 04409 585
OPEL 04411 757
OPEL 04412 632
OPEL 04413 408
OPEL 04415 798
OPEL 04416 575
OPEL 04430 902
RENAULT 60 01 545 462
RENAULT 77 00 107 797
RENAULT 82 00 149 333
RENAULT 82 00 229 190
RENAULT 82 00 231 630
RENAULT 82 00 254 722
RENAULT 82 00 282 880
RENAULT 82 00 360 200
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR BGR13036

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta