NAWET -9% ZNIŻKI NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
4 4 4 4
1 1 1 1
5 5 5 5
2 2 2 2
2 2 2 2

Zacisk hamulcowy TEXTAR 38054500

Zacisk hamulcowy TEXTAR  38054500
Zacisk hamulcowy TEXTAR 38054500
Powiększ
TEXTAR

Producent: TEXTAR

Kod produktu: 38054500

Otwór o śr[mm]: 42

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.
dowiedz się więcej...

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika

Parzyste numery artykułów: 38054400

Techniczny numer informacyjny: 38000 0545 0 1

Lokalizacja w aucie: oś tylna strona prawa

EAN: 4019722327438

Numer katalogowy: 38000 0545 0 1

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczne zamówienie" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczne zamówienie" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
2 lata gwarancji
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 38054500 TEXTAR

Parametry
Otwór o śr[mm]:  42
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Parzyste numery artykułów:  38054400
Techniczny numer informacyjny:  38000 0545 0 1
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 528792
ATE 240020
ATE 24343416025
ATE 24343416027
ATE 27130006083
BENDIX 66901052
BENDIX 692038B
BENDIX 692040B
BENDIX 692068B
BENDIX 694056B
BOSCH 0986472661
BOSCH 0986472700
BOSCH 0986473833
BOSCH 0986474661
BOSCH 0986474833
BRAKE ENG CA551R
BUDWEG 341347
BUDWEG 341711
DELPHI LC3166
ECP 133591281
ELSTOCK 870003
FORD 5023225
FORD 6152221
FORD 6152222
FORD 85GB2L590AD
FORD 85GB2L590BD
FORD 85GX2N118AD
HELLA 8AC355385281
HELLAPAGID 8AC355385281
JAPCA 184983
KAWE 341347
NK 212558
PAGID 87084
PAGID 87086
QUINTON HA QBS1634
REMY DC71347
SBS 1301212558
TEXTAR 38015100
TRISCAN 8170341347
TRISCAN 8170341711
TRW 32322447
TRW 32322449
TRW 67032299
TRW 67320842
TRW 67320844
TRW 67321281
TRW 67321283
TRW BCT128
TRW BCT128E
TRW BCT130
TRW BHT111
TRW BHT111E
TRW BHT113
TRW BHT113E
TRW BHT120E
TRW BHT277
TRW BHT277E
UBD 50517
UBD 52791
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zacisk hamulcowy 38054500 TEXTAR

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zacisk hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zacisk hamulcowy 38054500

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TEXTAR

Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.

Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.

Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.

Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.

Cechy Cześci

Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć - Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.

Obsługa klienta