ZWROT 100 PLN ZA ZAKUPY W TEN WEEKEND! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4
0 0 0 0
8 8 8 8

Zacisk hamulcowy MAXGEAR 82-0493

Zacisk hamulcowy MAXGEAR  82-0493
Zacisk hamulcowy MAXGEAR 82-0493
Powiększ
MAXGEAR

Producent: MAXGEAR

Kod produktu: 82-0493

Jednostka: szt.

Średnica tłoka cylindra: 60

Szerokość wewnętrzna [mm]: 82

Materiał: Żeliwo Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
dowiedz się więcej...

Ograniczenia producenta: ATE

Opony: Z pojedynczymi oponami

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)

Średnica [mm]: 60

Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 29.5

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 308

Stan: Fabrycznie nowy

227,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 82-0493 MAXGEAR

Parametry
Średnica tłoka cylindra:  60
Szerokość wewnętrzna [mm]:  82
Materiał:  Żeliwo
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Ograniczenia producenta:  ATE
Opony:  Z pojedynczymi oponami
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  60
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  29.5
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  308
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 522251
APEC LCA112
ATE 11.9601-8501.2
BENDIX 694331 B
BENDIX 694331B
BOSCH 0 986 473 193
BOSCH 0986473193
BRAKE ENG CA2665
BREMBO F 85 182
BUDWEG 343326
CARDONE 384469
DELCOREMY DC83326
DRI 3174600
ELSTOCK 82-0764
FERODO FCL694331
FERODO FCL694333
FTE RX609825A0
GIRLING BHS1144E
HELLA 8AC 355 393-271
HELLAPAGID 8AC 355 393-271
JURID 694331J
JURID 694333J
LPR PF12467
NK 2147245
PAGID 76999
QUINTON HA QBS7547
REMSA 9026651
REMY DC83326
SBS 13012147245
TEXTAR 38134100
TRISCAN 8170343326
TRW BHS1144E
UBD 54966
VW 7H0 615 123 A
VW 7H0615123A
VW 7L6 615 123 F
VW 7L6615123F
ZIMMERMANN 600.1.10031
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zacisk hamulcowy 82-0493 MAXGEAR

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zacisk hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zacisk hamulcowy 82-0493

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Cześci

Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Zacisk hamulcowy pływający - Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X