Zacisk hamulcowy MAXGEAR 82-0474

Zacisk hamulcowy MAXGEAR  82-0474
Zacisk hamulcowy MAXGEAR 82-0474
Powiększ
MAXGEAR

Producent: MAXGEAR

Kod produktu: 82-0474

Jednostka: szt.

Średnica tłoka cylindra: 36

Szerokość wewnętrzna [mm]: 48

Materiał: Żeliwo Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
dowiedz się więcej...

Ograniczenia producenta: SUMITOMO

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)

Średnica [mm]: 36

Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 9

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 269

Stan: Fabrycznie nowy

272,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 82-0474 MAXGEAR

Parametry
Średnica tłoka cylindra:  36
Szerokość wewnętrzna [mm]:  48
Materiał:  Żeliwo
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Ograniczenia producenta:  SUMITOMO
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  36
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  9
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  269
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 721832
AISIN A5R071
ATE 21 3361 1702 7
BLUEPRINT ADT34595
BOSCH 0 986 474 213
BOSCH 0986474213
BRAKE ENG CA2998R
BREMBO F 83 261
BUDWEG 343993
CARDONE 385267
DELCOREMY DC73993
DRI 4285811
ELSTOCK 87-1885-1
FERODO FCL694760
FTE RX369832A0
GIRLING BHZ 132
GIRLING BHZ130
HBJAKOPART J3222109
HELLA 8AC 355 382-421
HELLAPAGID 8AC 355 382-421
JPG 4862000480
JURID 694760J
NIPPARTS N3262000
NK 2145232
PAGID 73258
QUINTON HA QBS7674
REMSA 9022861
REMSA 9029982
REMY DC73993
SBS 13012145232
TEXTAR 38146700
TOYOT 47730 13020
TOYOT 4773013020
TRISCAN 8170343993
TRW BHZ130
ZIMMERMANN 590.4.50030
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zacisk hamulcowy 82-0474 MAXGEAR

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zacisk hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zacisk hamulcowy 82-0474

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Cześci

Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Zacisk hamulcowy pływający - Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X