Zacisk hamulcowy A.B.S. 422342

Zacisk hamulcowy A.B.S.  422342
Zacisk hamulcowy A.B.S. 422342
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: 422342

Jednostka: szt

Średnica 1 / Średnica 2 [mm] 57,0

System hamulcowy ATE

Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25,0

Parzyste numery artykułów 422341

Rozstaw srub mocujących 94

Ciężar [kg] 3,46

272,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 422342 A.B.S.

  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  57,0
  • System hamulcowy:  ATE
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  25,0
  • Parzyste numery artykułów:  422341
  • Rozstaw srub mocujących:  94
  • Ciężar [kg]:  3,46
Widok karty produktu w PDF: Zacisk hamulcowy (A.B.S. 422342)
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 421542
APEC RCA218
APEC RCA229
ATE 11.3571-8526.2
ATE 11.9571-9824.2
ATE 220364
ATE 24.3571-1726.5
ATE 24.3571-1762.5
ATE 24.3571-1784.5
ATE 24.3571-9824.5
BENDIX 694086B
BOSCH 0 986 474 056
BOSCH 0 986 474 062
BRAKE ENG CA1517R
BRAKE ENG CA2007R
BRAKE ENG CA2463R
BREMBO F 59 095
BUDWEG 342457
BUDWEG 342897
CARDONE 384048
CARDONE 388050
CARDONE 83-0441
CHEVR 90540167
CHEVR 90544027
CHEVR 9192455
CHEVR 93173273
CHEVR 93173732
DELPHI LC7157
DELPHI LC7193
ELSTOCK 83-0441
ELSTOCK 83-0441-000
FEBEST 1876-ASHF
FERODO FCL694288
FTE RX571411A0
FTE RX571413A0
GIRLING 7112219
GIRLING 7112221
GIRLING 7112401
HAVAM BC50140
HAVAM BC50226
JURID 694288J
KAWE 342457
MAPCO 4683
METZGER 6250016
NK 2136124
NK 2136210
OPEL 542274
OPEL 542292
OPEL 542453
OPEL 542459
OPEL 542472
OPEL 5542065
OPEL 5542107
OPEL 90540167
OPEL 90544027
OPEL 9192455
OPEL 93173273
OPEL 93173732
OPEL 93176427
OPEL 93190648
OPEL R1740126
PAGID 75594
PAGID 76186
QUINTON HA QBS3216
QUINTON HA QBS3226
REMSA 9015172
REMSA 9020072
REMSA 9024632
SAAB 4611562
SAAB 4838975
SAAB 5055421
SAAB 5084702
SAAB 5392006
SAAB 5392022
SAAB 93192747
SPIDAN 402457
SPIDAN 402897
SPIDAN R2457
SPIDAN R2897
TEXTAR 38079400
TEXTAR 38079600
TRISCAN 8170 342457
TRW BHX219E
TRW BHX221E
TRW BHX401E
UBD 54083
UBD 54645
VAUXH 90540167
VAUXH 90544027
VAUXH 9192455
VAUXH 93173273
VAUXH 93173732
VAUXH 93176427
VAUXH 93190648
VAUXH R1740079
VAUXH R1740126
ZIMMERMANN 430.2.10050
ZIMMERMANN 430.2.10053
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Zacisk hamulcowy 422342 A.B.S.

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2015-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
wszystko zgodne z opisem pasuje i działa idealnie.
opinie puchar
2013-07-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
świetny zacisk hamulcowy, polecam naprawdę warto

Zacisk hamulcowy 422342

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta