Wał napędowy - półoś SKF VKJC 4479

Wał napędowy - półoś SKF  VKJC 4479
Wał napędowy - półoś SKF VKJC 4479
Powiększ
SKF

Producent: SKF

Kod produktu: VKJC4479

Jednostka: szt

Długość [mm] 925

Wymiar gwintu M24x1.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 24

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 58.4

Długość 2 [mm] 336.6

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z łożyskiem

Średnica przegubu po stronie koła [mm] 86

Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 82.5

383,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś VKJC4479 SKF

  • Długość [mm]:  925
  • Wymiar gwintu:  M24x1.5
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
  • Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  24
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  58.4
  • Długość 2 [mm]:  336.6
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  86
  • Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  82.5
Część znajduje się w kategorii: Półoś oraz wał napędowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CDX 210433
CDX 220166
CIFAM 655-731
CITRO 3273.AC
CITRO 3273.AE
CITRO 3273.LP
CITRO 98 127 812 80
DA SILVA 3406T
DA SILVA C3402
DA SILVA C3406
DA SILVA JC3402
DEPA 3082000
EKG 921730
GR CI3296
GR PE3261
LOEBRO 303571
METELLI 17-0731
PEUGEOT 3273.AC
PEUGEOT 3273.AE
PEUGEOT 3273.LP
PEUGEOT 96 607 828 80
PEUGEOT 98 127 812 80
RCAFRANCE P485AN
SNRA P1273
SPIDAN 21730
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wał napędowy - półoś VKJC4479 SKF

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wał napędowy - półoś VKJC 4479

Półoś oraz wał napędowy

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

SKF

Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.

Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że ​​części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.

Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, ​​dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).

SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.

Obsługa klienta