-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
3 3 3 3
5 5 5 5
1 1 1 1
6 6 6 6

Wał napędowy - półoś MAXGEAR 49-1050 (Oś przednia, z lewej strony)

Wał napędowy - półoś MAXGEAR  49-1050 (Oś przednia, z lewej strony)
Wał napędowy - półoś MAXGEAR 49-1050 (Oś przednia, z lewej strony)
Powiększ
MAXGEAR

Producent: MAXGEAR

Kod produktu: 49-1050

Jednostka: szt.

Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.
dowiedz się więcej...

Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS

Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony

Długość [mm]: 685

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 39

Średnica 1 [mm]: 101,5

Średnica 2 [mm]: 88

Ilość zębów obręczy ABS: 51

Numer katalogowy: 27-1029MG

Stan: Fabrycznie nowy

417,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 49-1050 MAXGEAR

Parametry
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  685
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  39
Średnica 1 [mm]:  101,5
Średnica 2 [mm]:  88
Ilość zębów obręczy ABS:  51
Część znajduje się w kategorii: Półoś oraz wał napędowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CIFAM 655-1029
DA SILVA 4321AT
DA SILVA 4321T
EAI T49223A
GR OP3268
GR RE3359
GSP 250057
LOEBRO 303507
METELLI 17-1029
OPEL 4415628
RENAULT T 82 00 299 844
RENAULT T 82 00 477 656
SKF VKJC 8403
SKF VKJC8403
SPIDAN 21553
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wał napędowy - półoś 49-1050 MAXGEAR

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Wał napędowy - półoś?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Wał napędowy - półoś 49-1050

Półoś oraz wał napędowy

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Cześci

Przekładnia manualna - Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.

Obsługa klienta