-10% NA ALTERNATORY I REGULATORY NAPIĘCIA! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
4 4 4 4
6 6 6 6
1 1 1 1
1 1 1 1

Wał napędowy - półoś GSP 218216

Wał napędowy - półoś GSP  218216
Wał napędowy - półoś GSP 218216
Powiększ
GSP

Producent: GSP

Kod produktu: 218216

Jednostka: szt

Długość [mm] 621

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 53

214,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 218216 GSP

  • Długość [mm]:  621
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  53
Część znajduje się w kategorii: Półoś oraz wał napędowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CEVAM 5274
DA SILVA 6408T
EAI T68293
FORD 4330605
FORD 2S6W3B437AA
FORD RM2S613B437AB
FORD 1341967
FORD 8V513B437AAA
FORD 2S613B437AE
FORD 2S613B437AD
FORD 2S613B437AC
FORD 2S613B437AB
FORD 1506722
FORD 1359345
FORD 1142794
INTERPARTS FD-8-01-164
LOEBRO 305486
LOEBRO 304537
METELLI 17-0838
ODM MULTIP 18-011640
RCAFRANCE AF416AN
SERCORE 12617
SKF VKJC5715
SPIDAN 25263
SPIDAN 24190
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Wał napędowy - półoś 218216 GSP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-12-05
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Półoś GSP zakupiłem z powodu niedostępności półosi innej marki. Początkowo myślałem, że jest to produkt kiepskiej jakości, jednak myliłem się.
Półoś GSP polecili mi pracownicy iparts.pl, informując, że dużo klientów zamawia tego producenta i nie reklamują, więc jest to dobra część. I teraz wiem, że mieli rację. Po przejechaniu 5 tys. km półoś sprawuje się bezproblemowo, osłona przegubu jest w stanie nienaruszonym (na forach twierdzą, że wytrzyma max 1 tys. km). Półoś GSP sprawuje się również dobrze, jak półoś po lewej stronie, nie odczuwa się żadnej różnicy pomimo różnych producentów.

Polecam produkty GSP - solidne i sprawdzone!
opinie puchar
2013-09-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
R-E-W-E-L-A-C-J-A!!! Naprawdę mega pozytyw!! Takie zakupy to mógłbym z przyjemnością robić kilka razy dziennie :)
opinie puchar
2013-07-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wał napędowy ekstra. Jestem z niego bardzo zadowolony. Zdaje egzamin na 5. Dobre parametry za tak niską cenę - duze zaskoczenie. Polecam dla wszystkich tym którzy musza kupic wał napędowy do swojego auta.
opinie puchar
2013-06-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Super części, świetny sklep. W 100% polecam!! Same pozytywy!! OK!!
opinie puchar
2013-06-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko na najwyższym poziomie. Doskonałe ceny, wysoki poziom obsługi klientów :) Nic, tylko polecać.
opinie puchar
2013-05-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
bardzo dobra półoś kompletna, producent nieznany ale zakupu nie zaluje ;)
opinie puchar
2013-04-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Solidny produkt, szybciutka wysyłka, bardzo dobrze był zapakowany. Szczerze polecam!

Wał napędowy - półoś 218216

Półoś oraz wał napędowy

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

Obsługa klienta