PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
3 3 3 3
2 2 2 2
4 4 4 4
5 5 5 5
1 1 1 1

Wał napędowy - półoś ERA BENELUX DA55185R (Oś przednia, z prawej)

Wał napędowy - półoś ERA BENELUX  DA55185R (Oś przednia, z prawej)
Wał napędowy - półoś ERA BENELUX DA55185R (Oś przednia, z prawej)
Powiększ
ERA BENELUX

Producent: ERA BENELUX

Kod produktu: DA55185R

Długość [mm]: 920

Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS

Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 34

EAN: 5415047150444

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś DA55185R ERA BENELUX

Parametry
Długość [mm]:  920
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  26
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  34
Część znajduje się w kategorii: Półoś oraz wał napędowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 832027
EAI T68330
GR BW3115
GSP 205071
MINI 31601503306
MINI 31607514478
MINI 31607574850
MINI 31607576094
MINI 31608605466
MINI 31608605470
ODM MULTIP 18-342150
RCAFRANCE MIN113N
SHAFTEC BM184R
SHAFTEC BM184RN
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wał napędowy - półoś DA55185R ERA BENELUX

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Wał napędowy - półoś?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Wał napędowy - półoś DA55185R

Półoś oraz wał napędowy

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

Obsługa klienta