Wahacz zawieszenia koła SPIDAN 44367 (Oś przednia, z prawej)

Wahacz zawieszenia koła SPIDAN  44367 (Oś przednia, z prawej)
Wahacz zawieszenia koła SPIDAN 44367 (Oś przednia, z prawej)
Powiększ

Producent: SPIDAN

Kod produktu: 44367

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia, z prawej

Wymiar stożka [mm] 18

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
  • Wymiar stożka [mm]:  18
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DELPHI TC751
FEBI 11656
FEBI 38274
FIRST LINE FCA5923
LEMFO 21051 01
MAPCO 19623
MEYLE 616 050 0211
MOOG OP-WP-0211
MOOG OP-WP-0211P
NK 5013616
OCAP 0781747
OPEL 3 52 030
OPEL 53 52 004
OPTIMAL G6-653
PEX 12.07.262
QUINTON HA QSA1659S
RTS 96-00363-1
RUV 935313
SIDEM 9671
SWAG 40 73 0015
TRISCAN 8500 24527
TRW JTC193
VAICO V40-1272
VAUXH 9 228 477
VAUXH 90 496 040
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-12-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Cięzko je dostać, ale warte są zachodu :)

Wahacz zawieszenia koła 44367

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X