Wahacz zawieszenia koła SIDEM 21185 (Na dole) (Oś przednia, z prawej)

Wahacz zawieszenia koła SIDEM  21185 (Na dole) (Oś przednia, z prawej)
Wahacz zawieszenia koła SIDEM 21185 (Na dole) (Oś przednia, z prawej)
Powiększ
SIDEM

Producent: SIDEM

Kod produktu: 21185

Jednostka:

Lokalizacja w aucie Na dole

Lokalizacja w aucie Oś przednia, z prawej

Zbieżnosć stożka 1/10

Wymiar stożka [mm] 16.5

Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny Wahacz wzdłużny jest to sztywny element zawieszenia o niezmiennej długości, który pracuje w układzie zawieszenia utrzymując koła w wyznaczonej pozycji podczas jazdy. Zamontowany względem koła równolegle. Zawieszenie niezależne koła jezdnego zapewnia albo pojedynczy wahacz wzdłużny albo para wahaczy wzdłużnych.
dowiedz się więcej...

Parzyste numery artykułów 21184

Materiał podwozia Stal

Tylko w połączeniu z Ball joint

133,00 Cena za . Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Tuleja wahacza SIDEM 821613
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 21185 SIDEM

  • Lokalizacja w aucie:  Na dole
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
  • Zbieżnosć stożka:  1/10
  • Wymiar stożka [mm]:  16.5
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz wzdłużny
  • Parzyste numery artykułów:  21184
  • Materiał podwozia:  Stal
  • Tylko w połączeniu z:  Ball joint
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BMW 31 12 1 124 402
BMW 31 12 1 131 582
BMW 31 12 1 131 588
BMW 31 12 1 139 992
DELPHI TC285
FEBI 07513
FEBI 7513
FIRST LINE FCA5543
LEMFO 10500
LEMFO 10500 01
MAPCO 19674
MEYLE 316 050 4218
MOOG BM-TC-4218
NK 5011509
OCAP 0380270
OPTIMAL G5-577
OPTIMAL G7008
PEX 12.03.052
QUINTON HA QSJ995S
RTS 95-09524-1
RTS 97-09524-1
RUV 935004
SWAG 20 73 0015
SWAG 20730015
TRISCAN 8500 1157
TRW JTC259
VAICO V20-7034-1
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (8)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła 21185 SIDEM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-01-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
wszystko gładko poszło jezeli chodzi o zamowienie, polecam
opinie puchar
2015-02-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam
opinie puchar
2015-02-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam
opinie puchar
2015-01-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
doskonały wahacz do vitary
opinie puchar
2015-01-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam
opinie puchar
2015-01-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam
opinie puchar
2013-12-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
chyba to jest część z której zakupu jestem najbardziej zadowolony i nie żąłuję, super pracuje i pasuje idealnie
opinie puchar
2013-09-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od siebie polecam SIDEM, pracuje pięknie

Wahacz zawieszenia koła 21185

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz wzdłużny - Wahacz wzdłużny jest to sztywny element zawieszenia o niezmiennej długości, który pracuje w układzie zawieszenia utrzymując koła w wyznaczonej pozycji podczas jazdy. Zamontowany względem koła równolegle. Zawieszenie niezależne koła jezdnego zapewnia albo pojedynczy wahacz wzdłużny albo para wahaczy wzdłużnych.

Obsługa klienta