Wahacz zawieszenia koła QUINTON HAZELL QSA1649S

Wahacz zawieszenia koła QUINTON HAZELL  QSA1649S
Wahacz zawieszenia koła QUINTON HAZELL QSA1649S
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: QSA1649S

Jednostka: szt

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z poduszką gumową

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z przegubem nosnym / prowadzącym

Parzyste numery artykułów QSA1648S

198,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła QSA1649S QUINTON HAZELL

  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z poduszką gumową
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem nosnym / prowadzącym
  • Parzyste numery artykułów:  QSA1648S
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 210409
A.B.S. 210410
AUTOMEGA 3003520028
BORG BECK BCA5967
COMLINE CCA2062
FAI SS889
FEBI 15400
FIRST LINE FCA 5967
LEMFO 27735 02
MAPCO 19630
METZGER 5-914
METZGER 58004002
MEYLE 616 050 0018
MGA SB7628
MONROE L24529
MOOG OP-WP-0568
MOOG OP-WP-0568P
MOPR MSA1649
NK 5013626
OCAP 0781428
OPEL 3 52 028
OPEL 3 52 196
OPEL 53 52 008
OPTIMAL G6-698
PEX 12.07.260
RUV 935317
SBS 19025013626
SWAG 40 73 0065
TRISCAN 8500 24529
TRW JTC926
VAUXH 90 445 670
VAUXH 90 497 308
VAUXH 90 576 789
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła QSA1649S QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła QSA1649S

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta