Wahacz zawieszenia koła NK 5013011

Wahacz zawieszenia koła NK  5013011
Wahacz zawieszenia koła NK 5013011
Powiększ
NK

Producent: NK

Kod produktu: 5013011

Jednostka: szt

parzyste numery artykułów 5013012

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

EAN 5703858784645

189,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 5013011 NK

  • parzyste numery artykułów:  5013012
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AISIN JBJMI-005
BENDIX 041905B
BLUEPRINT ADC48605
BLUEPRINT ADC48641
BORG BECK BBJ5027
BORG BECK BCA5907
COMLINE CBJ7048
DELPHI TC1116
DELPHI TC592
FEBI 28200
FEBI 41210
FEBI 41231
FIRST LINE FBJ5027
FIRST LINE FCA5907
HBJAKOPART J4905007
JAPANPAR BJ-512
JPG 3940300400
JPG 3940300409
LEMFO 11851 02
MAPCO 49540
MAPCO 49578
METZGER 57008418
MITSUBISHI MB518712
MITSUBISHI MB891787
MONROE L42514
MOOG MI-BJ-10371
MOOG MI-WP-0408
MOTAQUIP LVSA929
NIPPARTS J4905007
OPTIMAL G6-1034
SBS 19025013011
SIDEM 41210
SIDEM 71170
STARLINE 76.10.710
STARLINE 82.10.710
TEKNOROT MI-430
TRISCAN 850042514
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła 5013011 NK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2017-03-23
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
zdecydowanie najwyższa jakość! polecam
opinie puchar
2015-01-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam !

Wahacz zawieszenia koła 5013011

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta