DO 9% RABATU NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
5 5 5 5
5 5 5 5
5 5 5 5
1 1 1 1
2 2 2 2

Wahacz zawieszenia koła MASTER-SPORT 52683M-PCS-MS (Oś przednia, z lewej strony)

Wahacz zawieszenia koła MASTER-SPORT  52683M-PCS-MS (Oś przednia, z lewej strony)
Wahacz zawieszenia koła MASTER-SPORT 52683M-PCS-MS (Oś przednia, z lewej strony)
Powiększ
MASTER-SPORT

Producent: MASTER-SPORT

Kod produktu: 52683M-PCS-MS

Jednostka: szt

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Lokalizacja w aucie Oś przednia, z lewej strony

Materiał blacha stalowa Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.
dowiedz się więcej...

Ciężar [kg] 6,56

210,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   wysyłka od 1-3 dni

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 52683M-PCS-MS MASTER-SPORT

  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
  • Materiał:  blacha stalowa
  • Ciężar [kg]:  6,56
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 211571
ASHIKA 72-0L-L06L
BENDIX 045675B
BIRTH BR2105
BLUEPRINT ADJ138624
BORG BECK BCA6869
CTE CS-3112L
DELPHI TC2858
FAI SS7214
FEBI 40426
FIRST LINE FCA6869
FORMPART 1709005
FRAP 4172
JAPANPAR BS-L06L
JAPKO 72L06L
KAGER 87-1778
LAND ROVER LR002625
LAND ROVER LR007206
MAPCO 52683
MONROE L17518
MONROE LR-WP-8345
MOTAQUIP LVSA1517
NK 5014011
OCAP 0792730
OPTIMAL G6-1349
OSSCA 13344
QUINTON HA QSA2750S
SBS 19025014011
SIDEM 65472
SPIDAN 58581
SWAG 22 94 0426
TALOSA 40-07874
TRISCAN 8500 17518
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła 52683M-PCS-MS MASTER-SPORT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-07-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wahacz ok jednak otwory w tylnej tulei nie pasowały do otworów w samochodzie oraz śrub z oryginalnego wahacza. W oryginale śruby o średnicy 12, w zakupionym wahaczu średnica wynosi 14-do dokupienia miałem śruby oraz do rozwiercenia otwory montażowe w samochodzie. No i trochę dodatkowej roboty.
opinie puchar
2018-11-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
POLECAM. SWIETNE WAHACZE. WYTRZYMJĄ PONAD 80 TYS KM!

Wahacz zawieszenia koła 52683M-PCS-MS

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Blacha stalowa - Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.

Obsługa klienta