Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 31111-PCS-MS MASTER-SPORT
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj wahacza: | Wahacz poprzeczny |
Lokalizacja w aucie: | Z prawej |
Lokalizacja w aucie: | Na dole |
Lokalizacja w aucie: | Z przodu |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 210776 |
A.B.S. | 211303 |
AUTLOG | FT1707 |
BENDIX | 041756B |
BORG BECK | BCA6297 |
BSG | BSG 60-310-134 |
COMLINE | CCA2134 |
CTE | CS-2115R |
DEEZA | MB-H206 |
DELPHI | TC1386 |
DENCKERMAN | D120449 |
DIEDERICHS | 1161502 |
DJ PARTS | DA1135 |
ESEN SKV | 04SKV302 |
ESEN SKV | 04SKV304 |
ESEN SKV | 04SKV306 |
FAI | SS2324 |
FARE SA | TR617 |
FEBI | 21444 |
FEBI | 27883 |
FEBI | 33351 |
FIRST LINE | FCA6297 |
FLENNOR | FL10482-F |
FLENNOR | FL584-F |
FORMPART | 1905020 |
FRAP | 2718 |
JPG | 1340101580 |
JPG | 1340101589 |
KAMOKA | 9949071 |
KAWE | 8500 23533 |
KEY PARTS | KCA6297 |
KRAFT AUTO | 4211295 |
LEMFO | 31111 01 |
LEMFO | 31111 02 |
MAPCO | 51836 |
MAPCO | 51836HPS |
MAXGEAR | 72-0828 |
MERCEDES-BENZ | 211 330 12 11 |
MERCEDES-BENZ | 211 330 16 11 |
MERCEDES-BENZ | 211 330 30 11 |
MERCEDES-BENZ | 211 330 44 11 |
MERCEDES-BENZ | A 211 330 12 11 |
MERCEDES-BENZ | A 211 330 16 11 |
MERCEDES-BENZ | A 211 330 30 11 |
MERCEDES-BENZ | A 211 330 44 11 |
METZGER | 58053302 |
METZGER | 88053302 |
MEYLE | 016 050 0033 |
MEYLE | 016 050 0033/HD |
MONROE | L23533 |
MOOG | ME-TC-1971 |
MOTAQUIP | LVSA1532 |
NK | 5013352 |
OPENPARTS | SSW1036.01 |
OPTIMAL | G5-695 |
QUINTON HA | QSJ2055S |
RIW | ME5022 |
RTS | 95-00895-1 |
RUV | 935143 |
SASIC | 7476005 |
SIDEM | 49071 |
STELLOX | 54-02123-SX |
SWAG | 10 92 1444 |
SWAG | 10 92 7883 |
SWAG | 10 93 3351 |
TOPRAN | 401 016 |
TRISCAN | 8500 23533 |
TRW | JTC1117 |
TTC | 02.31.054 |
Dowiedz się więcej:
Jak samodzielnie wymienić wahacz?
Jaką funkcję pełni w samochodzie wahacz?
Jak naprawić tylny wahacz?
Jak rozpoznać objawy uszkodzenia sworznia wahacza i uniknąć katastrofy na drodze?
Jak rozpoznać zużyty wahacz?
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Opinie o Wahacz zawieszenia koła 31111-PCS-MS MASTER-SPORT
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wahacz zawieszenia koła 31111-PCS-MS
Wahacz
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
MASTER-SPORT
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.
Cechy Cześci
Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.