Wahacz zawieszenia koła FRAP F2371 (Oś przednia)

Wahacz zawieszenia koła FRAP  F2371 (Oś przednia)
Wahacz zawieszenia koła FRAP F2371 (Oś przednia)
Powiększ
FRAP

Producent: FRAP

Kod produktu: F2371

Jednostka: szt.

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Wymiar gwintu: Pinch Bolt 17mm

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Ciężar [kg]: 3,148

Lokalizacja w aucie: z prawej

EAN: 8056182536808

Numer katalogowy: 2371

Stan: Fabrycznie nowy

154,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła F2371 FRAP

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Wymiar gwintu:  Pinch Bolt 17mm
Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Ciężar [kg]:  3,148
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AYD 97SK02333
AYD 97SKO2333
AYD A060595
AYD AO6O595
BIRTH BR1518
BORG BECK BCA5953
DEEZA SKH106
DEEZA SKH1O6
DELPHI TC823
DYS 20054161
DYS 2OO54161
FAI/ADL SS1202
FAI/ADL SS12O2
FIRST LINE FCA5953
FRAP 2371
LEMFO 28120
LEMFO 2812001
LEMFO 2812O
LEMFO 2812OO1
MAPCO 19972
MGA SB7444
MONROE L67507
MONROE L675O7
MOOG SKWP0663
MOOG SKWPO663
MOPR MBJ1556
MOTAQUIP VSA884
OPTIMAL G6595
QUINTON HA QSA1556S
QUINTON HA QSJ1556S
RUV 937805
RUV 9378O5
SACHS CA1110R
SACHS CA111OR
SIDEM 007304446
SIDEM 57075
SIDEM 57O75
SIDEM OO73O4446
SKODA 007304448
SKODA 7304448
TALOSA 4009604
TALOSA 4OO96O4
TEKNOROT SK310
TEKNOROT SK31O
TRISCAN 850067507
TRISCAN 85OO675O7
TRW JTC248
UNI GSJ1623
VEMA 22186
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła F2371 FRAP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła F2371

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta