DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99 PLN! KOD: DARMOWA
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
8 8 8 8
1 1 1 1
7 7 7 7
0 0 0 0
4 4 4 4

Wahacz zawieszenia koła FRAP F2313

Wahacz zawieszenia koła FRAP  F2313
Wahacz zawieszenia koła FRAP F2313
Powiększ
FRAP

Producent: FRAP

Kod produktu: F2313

Jednostka: szt.

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony

Ciężar [kg]: 4,922

Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej

EAN: 8056182536334

Numer katalogowy: 2313

Stan: Fabrycznie nowy

482,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła F2313 FRAP

Parametry
Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ciężar [kg]:  4,922
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 210358
BENDIX 042225B
BORG BECK BCA5947
DELPHI TC1054
DITAS A13786
FEBI 14523
FIRST LINE FCA5947
FRAP 2313
LEMFO 13488
LEMFO 1348801
MAPCO 49809
MERCEDES-BENZ 2103307707
METZGER 58055602
METZGER ME912
MEYLE 0160502102
MEYLE 0160502102HD
MGA SB7205
MONROE L23515
MOOG MEWP0684
NK 5013338
OCAP 0782089
OPTIMAL G6695
PEX 1207100
QUINTON HA QSA1699S
QUINTON HA QSJ1699S
RTS 96-00858-1
RTS 96008581
RUV 935125
SIDEM 49477
SWAG 10730017
TALOSA 4001897
TRISCAN 850023515
TRW JTC995
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła F2313 FRAP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła F2313

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta