Wahacz zawieszenia koła FRAP F2186

Wahacz zawieszenia koła FRAP  F2186
Wahacz zawieszenia koła FRAP F2186
Powiększ
FRAP

Producent: FRAP

Kod produktu: F2186

Jednostka: szt.

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony

Ciężar [kg]: 4,814

Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej

EAN: 8056182535344

Numer katalogowy: 2186

Stan: Fabrycznie nowy

218,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła F2186 FRAP

Parametry
Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ciężar [kg]:  4,814
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BENDIX 042279B
BENDIX 042280B
BORG BECK BCA6101
BORG BECK BCA6609
DELPHI TC1017
DITAS A12962
FEBI 21675
FIRST LINE FCA6101
FORD 1116579
FORD 1131387
FORD 1203924
FORD 1522130
FRAP 2186
JAGUA C2S39662
LEMFO 2580802
LEMFO 28139
LEMFO 2813901
MAPCO 59644
METZGER 58042801
METZGER FO125
METZGER FO925
MEYLE 7160500013
MGA SB8736
MONROE L16562
MOOG FDWP0715
MOOG FDWP0715P
NK 5012547
OCAP 0791773
OPTIMAL G6827
PEX 1207348
QUINTON HA QSA1936S
RTS 96-00662-2
RTS 96006622
RUV 935250
RUV 935251
SIDEM 3378
SWAG 50921675
TALOSA 4009219
TRISCAN 850016562
TRW JTC966
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła F2186 FRAP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła F2186

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta