Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL956-G (Oś przednia) (Na dole) (Z obu stron)

Wahacz zawieszenia koła FLENNOR  FL956-G (Oś przednia) (Na dole) (Z obu stron)
Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL956-G (Oś przednia) (Na dole) (Z obu stron)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL956-G

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Na dole

Lokalizacja w aucie Z obu stron

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z poduszką gumową

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Bez przegubu nosnego / prowadzącego

Materiał Blacha stalowa

Ilość montowana w aucie 2

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła FL956-G FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Na dole
  • Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z poduszką gumową
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu nosnego / prowadzącego
  • Materiał:  Blacha stalowa
  • Ilość montowana w aucie:  2
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BENDIX 041863B
DELPHI TC654
DELPHI TC764
DELPHI TC765
DYS 20-00202-1
FAI SS269
FAI SS270
FAI SS5454
FEBI 02818
FEBI 07854
FEBI 2818
FIRST LINE FCA5581L
FIRST LINE FCA5581R
FIRST LINE FCA5632L
FIRST LINE FCA5632R
FRAP 2355
IRB IR-46.067
LEMFO 10172 01
LEMFO 299242090617
LUCAS JTC339
MAPCO 19855
MAPCO 19858
MEYLE 1160501911
MOOG VO-WP-8210
MOTAQUIP VSA128
MOTAQUIP VSA129
MOTAQUIP VSA774
NK 5014710
NOR 9521360
OPTIMAL G6-067
PEX 12.07.007
QUINTON HA QSA1446S
QUINTON HA QSA1447S
QUINTON HA QSA9650S
RUV 935406
RUV 935421
SACHS CA1012L
SACHS CA1012R
SACHS CA1013L
SACHS CA1013R
SEAT 191407151B
SIDEM 63670
SIDEM 63670L
SIDEM 63670R
SPIDAN 44972
TALOSA 30-09510
TALOSA 40-00953-2
TRW 44-WP-8210-F
TRW JTC339
UNI GSJ991
UNI GSJ992
VEMA 1508
VW 191407151B
VW 191407153
VW 191407153A
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła FL956-G FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła FL956-G

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta