Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL599-G (Oś przednia) (Z lewej)

Wahacz zawieszenia koła FLENNOR  FL599-G (Oś przednia) (Z lewej)
Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL599-G (Oś przednia) (Z lewej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL599-G

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Z lewej

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Materiał Odlew staliwny

Wymiar stożka [mm] 16

EAN 4030434122029

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła FL599-G FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
  • Materiał:  Odlew staliwny
  • Wymiar stożka [mm]:  16
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BENDIX 042170B
DELPHI TC743
FAI SS1232
FEBI 12420
FIRST LINE FCA5900
MAPCO 49129
MEYLE 16160500010/HD
MOOG RE-WP-2037
MOTAQUIP VSA303
NK 5013917
NK 5013918
OPTIMAL G6-600
PEX 1207226
QUINTON HA QSA9427S
RENAULT 7700834916
RUV 935520
SASIC 4003370
SIDEM 5772
SPIDAN 50209
TRW JTC334
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła FL599-G FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła FL599-G

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta