Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
4 4 4 4
2 2 2 2
1 1 1 1
3 3 3 3

Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL410-F (Oś przednia) (Z prawej) (Na dole)

Wahacz zawieszenia koła FLENNOR  FL410-F (Oś przednia) (Z prawej) (Na dole)
Wahacz zawieszenia koła FLENNOR FL410-F (Oś przednia) (Z prawej) (Na dole)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL410-F

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Z prawej

Lokalizacja w aucie Na dole

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Długość [mm] 397

Wymiar stożka [mm] 18,9

Średnica wewnętrzna [mm] 15

Średnica zewnętrzna [mm] 19

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła FL410-F FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Lokalizacja w aucie:  Na dole
  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
  • Długość [mm]:  397
  • Wymiar stożka [mm]:  18,9
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  15
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  19
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 4A0407152
BENDIX 041642B
DELPHI TC505
FAI SS1011
FEBI 10663
FIRST LINE FCA5703
LEMFO 10101 01
LEMFO 299100020617
MAPCO 19695
METZGER 6-800
MEYLE 1160508201
MOOG AU-TC-8201
MOTAQUIP VSA164
NK 5014714
OPTIMAL G5-521
PEX 12.03.099
QUINTON HA QSJ1344S
REDAELLI R 6-800
RUV 935717
SACHS CA1100R
SIDEM 37385
SPIDAN 46944
TALOSA 46-09602
TRISCAN 850029519
TRW 02-TC-8201
TRW JTC255
UNI GSJ1025
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła FL410-F FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła FL410-F

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X