DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
4 4 4 4
2 2 2 2
6 6 6 6
4 4 4 4
7 7 7 7

Wahacz zawieszenia koła BORG & BECK BCA6088

Wahacz zawieszenia koła BORG & BECK  BCA6088
Wahacz zawieszenia koła BORG & BECK BCA6088
Powiększ
BORG & BECK

Producent: BORG & BECK

Kod produktu: BCA6088

Jednostka: szt

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

459,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła BCA6088 BORG & BECK

  • Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABS 210384
ASHUKI 1470-2005
BENDIX 041732B
BLUEPRINT ADC48627
BLUEPRINT ADC48629
DELPHI TC1582
FAI SS782
FEBI 41226
FLENNOR FL556-F
HBJAKOPART J4905002
JPG 3940100379
KAGER 87-0267
KAVO PARTS SCA-5515
KLOKKERH 3725365A1
LEMFO 24658
LEMFO 24658 01
MAPCO 59398
MEYLE 32-16 050 0027
MITSUBISHI MB912511
MITSUBISHI MR 296 319
MITSUBISHI MR162581
MITSUBISHI MR162583
MITSUBISHI MR296287
MITSUBISHI MR296289
MONROE L42518
MONROE L42802
MOOG MIWP2766
MOTAQUIP VSA1236
NIPPARTS J4905002
NPS M420I34
OCAP 0391762
OPTIMAL G5667
QUINTON HA QSJ3248
QUINTON HA QSJ3248S
RUV 937312
SPIDAN 411267
SPIDAN 44111
SWAG 80 94 1226
TRISCAN 8500 42518
TRISCAN 8500 42802
TRW JTC725
UNIPART GSJ3547
UNIPART UGCGSJ3547
VAICO V37-9541
VEMO V37-9541
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła BCA6088 BORG & BECK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Wahacz zawieszenia koła BCA6088

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta