-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
3 3 3 3

Wahacz zawieszenia koła ACKOJA A32-1151 (Z prawej) (Oś przednia, na dole)

Wahacz zawieszenia koła ACKOJA  A32-1151 (Z prawej) (Oś przednia, na dole)
Wahacz zawieszenia koła ACKOJA A32-1151 (Z prawej) (Oś przednia, na dole)
Powiększ
ACKOJA

Producent: ACKOJA

Kod produktu: A32-1151

Jednostka: szt.

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

Lokalizacja w aucie: Z prawej

Lokalizacja w aucie: Oś przednia, na dole

Po montażu wymagany pomiar geometrii osi:

EAN: 4046001949548

Stan: Fabrycznie nowy

534,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła A32-1151 ACKOJA

Parametry
Rodzaj wahacza:  Wahacz poprzeczny
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, na dole
Po montażu wymagany pomiar geometrii osi
Część znajduje się w kategorii: Wahacz
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 72-03-339R
BECKARNLEY 102-7615
DORMAN 521-998
FAI SS9033
HBJAKOPART J4913049
JAPANPAR BS-339R
JAPKO 72339R
KAVO PARTS SCA-4553
MAZDA BBM2-34-300
MAZDA BBM2-34-300A
MEYLE 35-16 050 0009
MOOG RK621270
NIPPARTS N4913040
OPTIMAL G6-1373
SIDEM 51277
TRW JTC7815
VAICO V32-0159
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Wahacz zawieszenia koła A32-1151 ACKOJA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Wahacz zawieszenia koła?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Wahacz zawieszenia koła A32-1151

Wahacz

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta