-10% NA PRODUKTY BOSCH! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
8 8 8 8
3 3 3 3
5 5 5 5
2 2 2 2
5 5 5 5

Uszczelka tłoczka hamulcowego KAWE 186801

Uszczelka tłoczka hamulcowego KAWE  186801
Uszczelka tłoczka hamulcowego KAWE 186801
Powiększ
KAWE

Producent: KAWE

Kod produktu: 186801

Średnica [mm]: 68

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka tłoczka hamulcowego 186801 KAWE

Parametry
Średnica [mm]:  68
Część znajduje się w kategorii: Pojedyncze części zacisku hamulcowego
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka tłoczka hamulcowego 186801 KAWE

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Uszczelka tłoczka hamulcowego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Uszczelka tłoczka hamulcowego 186801

Pojedyncze części zacisku hamulcowego

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

Cechy Cześci

Tarcza hamulcowa pełna - Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Obsługa klienta