DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99 PLN! KOD: DARMOWA
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
9 9 9 9
2 2 2 2
1 1 1 1
5 5 5 5
0 0 0 0

Uszczelka kolektora wydechowego BG AUTOMOTIVE LTD. MG9555

Uszczelka kolektora wydechowego BG AUTOMOTIVE LTD.  MG9555
Uszczelka kolektora wydechowego BG AUTOMOTIVE LTD. MG9555
Powiększ
BG AUTOMOTIVE LTD.

Producent: BG AUTOMOTIVE LTD.

Kod produktu: MG9555

Jednostka: szt.

Grubość [mm]: 0.4

Długość 1 [mm]: 255

Szerokość 1 [mm]: 84

Stan: Fabrycznie nowy

13,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora wydechowego MG9555 BG AUTOMOTIVE LTD.

Parametry
Grubość [mm]:  0.4
Długość 1 [mm]:  255
Szerokość 1 [mm]:  84
Część znajduje się w kategorii: Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 13171000
AUDI 045253039
ELRING 530.800
ELWISROYAL 0356005
FAI EM1028
GLASER X52968-01
GOETM 31-029710-00
PAYEN JD5279
REINZ 71-34217-00
SEAT 045253039
SKODA 045253039
VW 045253039
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka kolektora wydechowego MG9555 BG AUTOMOTIVE LTD.

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka kolektora wydechowego MG9555

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego to jeden z najmniejszych, ale niezwykle istotnych elementów układu wydechowego. Zlokalizowany jest on pomiędzy kolektorem oraz pierwszą częścią rury wydechowej. W przypadku takich układów, jak układ wydechowy, szczelność jest niezwykle istotna. Gorące spaliny pod ciśnieniem stanowią bowiem zagrożenie dla podzespołów samochodowych oraz użytkowników pojazdu. Zadaniem pierścienia kolektora jest zapewnienie całkowitej szczelności.

Standardowy pierścień uszczelniający to element metalowy, zrobiony z mieszanki miedzi i stali. Niemniej jednak spotykane są również modele w całości miedziane. Jak wspomniano, zadaniem pierścienia jest uszczelnienie układu, co jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa, ale nie tylko. Uszczelnienie w postaci pierścienia pełni również rolę swego rodzaju tłumika. Dzięki temu niepozornemu elementowi hałas emitowany przez pracę silnika jest zdecydowanie mniejszy.

Każdy z elementów składowych układu wydechowego jest szczególnie narażony na uszkodzenia, ze względu na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Największym zagrożeniem jest wysoka temperatura, która może prowadzić do stopienia pierścienia uszczelniającego kolektora wydechowego. Ponadto, relatywnie częstym zjawiskiem jest rdzewienie elementu. Uszkodzenie pierścienia powoduje utratę szczelności, którą zwykle można dość łatwo zauważyć. Przede wszystkim silnik zaczyna pracować zdecydowanie głośniej. Ponadto, słyszalny jest charakterystyczny stukot w okolicach kolektora.

Obsługa klienta