Uszczelka kolektora wydechowego BGA MG2523

Uszczelka kolektora wydechowego BGA  MG2523
Uszczelka kolektora wydechowego BGA MG2523
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: MG2523

Jednostka: szt

Grubość [mm] 1.5

Długość 1 [mm] 72

Szerokość 1 [mm] 47

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora wydechowego MG2523 BGA

  • Grubość [mm]:  1.5
  • Długość 1 [mm]:  72
  • Szerokość 1 [mm]:  47
Część znajduje się w kategorii: Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 13147400
AUDI 059253039B
CORTECO 026488H
CORTECO 460404H
GLASER X52307-01
GOETM 31-030293-00
PAYEN JD5851
REINZ 71-34084-00
SKODA 059253039B
SPESSO 31208/9500
VW 059253039B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka kolektora wydechowego MG2523 BGA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka kolektora wydechowego MG2523

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego to jeden z najmniejszych, ale niezwykle istotnych elementów układu wydechowego. Zlokalizowany jest on pomiędzy kolektorem oraz pierwszą częścią rury wydechowej. W przypadku takich układów, jak układ wydechowy, szczelność jest niezwykle istotna. Gorące spaliny pod ciśnieniem stanowią bowiem zagrożenie dla podzespołów samochodowych oraz użytkowników pojazdu. Zadaniem pierścienia kolektora jest zapewnienie całkowitej szczelności.

Standardowy pierścień uszczelniający to element metalowy, zrobiony z mieszanki miedzi i stali. Niemniej jednak spotykane są również modele w całości miedziane. Jak wspomniano, zadaniem pierścienia jest uszczelnienie układu, co jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa, ale nie tylko. Uszczelnienie w postaci pierścienia pełni również rolę swego rodzaju tłumika. Dzięki temu niepozornemu elementowi hałas emitowany przez pracę silnika jest zdecydowanie mniejszy.

Każdy z elementów składowych układu wydechowego jest szczególnie narażony na uszkodzenia, ze względu na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Największym zagrożeniem jest wysoka temperatura, która może prowadzić do stopienia pierścienia uszczelniającego kolektora wydechowego. Ponadto, relatywnie częstym zjawiskiem jest rdzewienie elementu. Uszkodzenie pierścienia powoduje utratę szczelności, którą zwykle można dość łatwo zauważyć. Przede wszystkim silnik zaczyna pracować zdecydowanie głośniej. Ponadto, słyszalny jest charakterystyczny stukot w okolicach kolektora.

Obsługa klienta