LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
4 4 4 4
0 0 0 0
4 4 4 4
3 3 3 3
8 8 8 8

Uszczelka kolektora wydechowego BGA MG2377

Uszczelka kolektora wydechowego BGA  MG2377
Uszczelka kolektora wydechowego BGA MG2377
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: MG2377

Grubość [mm]: 1.5

Długość 1 [mm]: 295

Szerokość 1 [mm]: 75

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora wydechowego MG2377 BGA

Parametry
Grubość [mm]:  1.5
Długość 1 [mm]:  295
Szerokość 1 [mm]:  75
Część znajduje się w kategorii: Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 13043600
CORTECO 460092P
ELWISROYAL 337525
GLASER X82191-01
KIA B30113460
MAZDA B301-13-460
MAZDA KK35013460
PAYEN JD109
REINZ 70-52674-00
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka kolektora wydechowego MG2377 BGA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Uszczelka kolektora wydechowego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Uszczelka kolektora wydechowego MG2377

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego

Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego to jeden z najmniejszych, ale niezwykle istotnych elementów układu wydechowego. Zlokalizowany jest on pomiędzy kolektorem oraz pierwszą częścią rury wydechowej. W przypadku takich układów, jak układ wydechowy, szczelność jest niezwykle istotna. Gorące spaliny pod ciśnieniem stanowią bowiem zagrożenie dla podzespołów samochodowych oraz użytkowników pojazdu. Zadaniem pierścienia kolektora jest zapewnienie całkowitej szczelności.

Standardowy pierścień uszczelniający to element metalowy, zrobiony z mieszanki miedzi i stali. Niemniej jednak spotykane są również modele w całości miedziane. Jak wspomniano, zadaniem pierścienia jest uszczelnienie układu, co jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa, ale nie tylko. Uszczelnienie w postaci pierścienia pełni również rolę swego rodzaju tłumika. Dzięki temu niepozornemu elementowi hałas emitowany przez pracę silnika jest zdecydowanie mniejszy.

Każdy z elementów składowych układu wydechowego jest szczególnie narażony na uszkodzenia, ze względu na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Największym zagrożeniem jest wysoka temperatura, która może prowadzić do stopienia pierścienia uszczelniającego kolektora wydechowego. Ponadto, relatywnie częstym zjawiskiem jest rdzewienie elementu. Uszkodzenie pierścienia powoduje utratę szczelności, którą zwykle można dość łatwo zauważyć. Przede wszystkim silnik zaczyna pracować zdecydowanie głośniej. Ponadto, słyszalny jest charakterystyczny stukot w okolicach kolektora.

Obsługa klienta