Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1
1 1 1 1
3 3 3 3
3 3 3 3

Uszczelka kolektora dolotowego BGA MG9334

Uszczelka kolektora dolotowego BGA  MG9334
Uszczelka kolektora dolotowego BGA MG9334
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: MG9334

Jednostka: szt

Grubość [mm] 1

Długość 1 [mm] 380

Szerokość 1 [mm] 85

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora dolotowego MG9334 BGA

  • Grubość [mm]:  1
  • Długość 1 [mm]:  380
  • Szerokość 1 [mm]:  85
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka kolektora dolotowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 13074700
CORTECO 026411P
FAI IM1072
FIAT 7646020
FIAT 7655676
FIAT 7659618
FIAT 7668195
GLASER X55014-01
GOETM 31-027331-00
PAYEN JD151
REINZ 70-35688-00
SPESSO 30858/8613
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka kolektora dolotowego MG9334 BGA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka kolektora dolotowego MG9334

Uszczelka kolektora dolotowego

Uszczelka kolektora dolotowego to część, której funkcja jest bardzo specyficzna. Przeważnie uszczelki zapobiegają wyciekom z wnętrz, w tym przypadku jednak zadaniem uszczelnienia jest zapobiegnięcie ruchowi w przeciwnym kierunku. Omawiana uszczelka powstrzymuje bowiem powietrze przed przedostaniem się do komór silnika. Oczywiście, uszczelka kolektora dolotowego nie blokuje go w żaden sposób, gdyż powietrze jest niezbędne aby możliwe było spalanie paliwa. Jednak dzięki uszczelce powietrze dostaje się do silnika tylko określoną, pożądaną drogą.

Uszczelnienie kolektora dolotowego jest niezbędne, aby do silnika nie dostawało się zbyt wiele powietrza. Zasysanie przez silnik dodatkowego powietrza skutkowałoby zmianą proporcji w mieszance powietrzno-paliwowej. Zmiana ta nie jest uwzględniana w pomiarze zbieranym przez czujnik w kolektorze dolotowym, przez co dane, którymi dysponuje sterownik są błędne. Tym samym nieszczelność w okolicach kolektora dolotowego sprawia, że proporcje mieszanki są dalekie od optymalnych. Co więcej, powietrze, które dostaje się do komór niestandardowymi drogami, zwykle jest zanieczyszczone. Omija ono bowiem filtr powietrza, odpowiedzialny za oczyszczanie go przed dopuszczeniem do silnika.

Chcąc chronić swój silnik przed zniszczeniem, należy dbać o uszczelnienie kolektora dolotowego. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia uszczelki, konieczna jest natychmiastowa wymiana. Zalecamy wybór tylko sprawdzonych uszczelek od uznanych producentów. Montażem uszczelnienia powinien natomiast zająć się fachowiec.

Obsługa klienta