Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
4 4 4 4
9 9 9 9
1 1 1 1
4 4 4 4

Uszczelka kolektora dolotowego BGA MG3501

Uszczelka kolektora dolotowego BGA  MG3501
Uszczelka kolektora dolotowego BGA MG3501
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: MG3501

Jednostka: szt

Grubość [mm] 0.8

Długość 1 [mm] 81

Szerokość 1 [mm] 63

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora dolotowego MG3501 BGA

  • Grubość [mm]:  0.8
  • Długość 1 [mm]:  81
  • Szerokość 1 [mm]:  63
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka kolektora dolotowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 13135800
CITRO 0348.99
ELRING 833.738
ELWISROYAL 0244227
FAI IM275A
FIAT 9620563480
GLASER X55498-01
HYUNDAI 28390-29000
PAYEN JD5972
PEUGEOT 0348.99
REINZ 71-33157-00
SPESSO 30960/3608
TALBO 348.99
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka kolektora dolotowego MG3501 BGA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka kolektora dolotowego MG3501

Uszczelka kolektora dolotowego

Uszczelka kolektora dolotowego to część, której funkcja jest bardzo specyficzna. Przeważnie uszczelki zapobiegają wyciekom z wnętrz, w tym przypadku jednak zadaniem uszczelnienia jest zapobiegnięcie ruchowi w przeciwnym kierunku. Omawiana uszczelka powstrzymuje bowiem powietrze przed przedostaniem się do komór silnika. Oczywiście, uszczelka kolektora dolotowego nie blokuje go w żaden sposób, gdyż powietrze jest niezbędne aby możliwe było spalanie paliwa. Jednak dzięki uszczelce powietrze dostaje się do silnika tylko określoną, pożądaną drogą.

Uszczelnienie kolektora dolotowego jest niezbędne, aby do silnika nie dostawało się zbyt wiele powietrza. Zasysanie przez silnik dodatkowego powietrza skutkowałoby zmianą proporcji w mieszance powietrzno-paliwowej. Zmiana ta nie jest uwzględniana w pomiarze zbieranym przez czujnik w kolektorze dolotowym, przez co dane, którymi dysponuje sterownik są błędne. Tym samym nieszczelność w okolicach kolektora dolotowego sprawia, że proporcje mieszanki są dalekie od optymalnych. Co więcej, powietrze, które dostaje się do komór niestandardowymi drogami, zwykle jest zanieczyszczone. Omija ono bowiem filtr powietrza, odpowiedzialny za oczyszczanie go przed dopuszczeniem do silnika.

Chcąc chronić swój silnik przed zniszczeniem, należy dbać o uszczelnienie kolektora dolotowego. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia uszczelki, konieczna jest natychmiastowa wymiana. Zalecamy wybór tylko sprawdzonych uszczelek od uznanych producentów. Montażem uszczelnienia powinien natomiast zająć się fachowiec.

Obsługa klienta