3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
0 0 0 0
8 8 8 8
2 2 2 2
3 3 3 3

Uszczelka głowicy silnika PAYEN AH5380

Uszczelka głowicy silnika PAYEN  AH5380
Uszczelka głowicy silnika PAYEN AH5380
Powiększ
PAYEN

Producent: PAYEN

Kod produktu: AH5380

Jednostka: szt

Rodzaj uszczelnienia Uszczelka z warstwą metalową

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS476

74,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika AH5380 PAYEN

  • Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
  • Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  HBS476
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 10195800
AUDI 06H103383AA
AUDI 06H103383AC
AUDI 06H103383AD
AUDI 06J103383B
AUDI 06J103383D
AUDI 06J103383G
CORTECO 415469P
ELRING 685661
ELWISROYAL 56014
PORSC 958.103.383.00
REINZ 61-37475-00
SEAT 06H103383AA
SEAT 06H103383AC
SEAT 06H103383AD
SEAT 06J103383B
SEAT 06J103383D
SEAT 06J103383G
SKODA 06H103383AA
SKODA 06H103383AC
SKODA 06H103383AD
SKODA 06J103383B
SKODA 06J103383D
SKODA 06J103383G
VAG 06J103383G
VW 06H103383AA
VW 06H103383AC
VW 06H103383AD
VW 06J103383B
VW 06J103383D
VW 06J103383G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka głowicy silnika AH5380 PAYEN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka głowicy silnika AH5380

Uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.

Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.

Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.

Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.

Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.

Obsługa klienta