WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
7 7 7 7
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0

Uszczelka głowicy silnika PAYEN AG6050

Uszczelka głowicy silnika PAYEN  AG6050
Uszczelka głowicy silnika PAYEN AG6050
Powiększ
PAYEN

Producent: PAYEN

Kod produktu: AG6050

Jednostka: szt

Grubość [mm] 1,100

Rodzaj uszczelnienia Uszczelka z warstwą metalową

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS464

153,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika AG6050 PAYEN

  • Grubość [mm]:  1,100
  • Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
  • Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  HBS464
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CORTECO 414298P
FIAT 504093500
GOETM 30-029971-00
REINZ 61-36885-00
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka głowicy silnika AG6050 PAYEN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka głowicy silnika AG6050

Uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.

Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.

Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.

Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.

Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.

Obsługa klienta