Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
7 7 7 7
2 2 2 2
9 9 9 9
5 5 5 5
3 3 3 3

Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS J1255026

Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS  J1255026
Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS J1255026
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J1255026

Jednostka: szt

Materiał Grafit

Grubość [mm] 1,60

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika J1255026 HERTH+BUSS JAKOPARTS

  • Materiał:  Grafit
  • Grubość [mm]:  1,60
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 10042900
AJUSA 10070320
ASHIKA 46-05-500A
ASHUKI 0375-1405
ASHUKI E914-14
BGA CH2318
BGA CH9396B
BTS TURBO BJ600
CORTECO 411397P
ELRING 026.400
ELWISROYAL 0038852
FAI HG375
GLASER 06820
GLASER 50419
GLASER 50420
GLASER 50701
GLASER H06820-00
GLASER H80893-10
GOETM 30-026724-10
HAVAM PK38202
HAVAM PK4050
ITN 40-GH0169
JAPANPAR GT-500A
JAPCA 117628
JAPCA 169993
JAPCA 169994
JAPCA 214922
JAPKO 46500A
MITSUBISHI 1005B425
MITSUBISHI MD050545
MITSUBISHI MD154781
MITSUBISHI MD174797
MITSUBISHI MD302890
NIPPARTS J1255041
PAYEN BJ600
REINZ 61-52248-10
REINZ 61-52252-10
TRISCAN 501-4200
WILMINK WG1158885
WILMINK WG1159104
WILMINK WG1176663
WILMINK WG1190036
WILMINK WG1227353
WILMINK WG1245429
WILMINK WG1245432
WILMINK WG1704286
WILMINK WG1736738
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka głowicy silnika J1255026 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Uszczelka głowicy silnika J1255026

Uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.

Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.

Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.

Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.

Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X