PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
7 7 7 7
0 0 0 0
5 5 5 5
2 2 2 2
6 6 6 6

Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS J12505000

Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS  J12505000
Uszczelka głowicy silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS J12505000
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J12505000

Otwór o śr[mm]: 85

Materiał: Metal

Grubość [mm]: 1,2

EAN: 4029416387501

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika J12505000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Parametry
Otwór o śr[mm]:  85
Materiał:  Metal
Grubość [mm]:  1,2
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 10197210
BGA CH7529A
ELRING 548.550
FAI HG2180A
GLASER H84844-10
HYUNDAI 22311-2F000
HYUNDAI 22311-2F600
JAPCA 159646
JAPCA 835217
JAPCA 869349
KIA 22311-2F000
KIA 22311-2F600
PARTS-MALL PGB-M098
REINZ 61-10144-10
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Uszczelka głowicy silnika J12505000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Uszczelka głowicy silnika?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Uszczelka głowicy silnika J12505000

Uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.

Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.

Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.

Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.

Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.

Obsługa klienta