Uszczelka głowicy silnika ELRING 128.231

Uszczelka głowicy silnika ELRING  128.231
Uszczelka głowicy silnika ELRING 128.231
Powiększ
ELRING

Producent: ELRING

Kod produktu: 128.231

Jednostka: szt

Grubożć zabudowy [mm] 0,45

Średnica [mm] 81,5

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) ZKS: 803.060

Rodzaj uszczelnienia Uszczelka z warstwą metalową

78,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika 128.231 ELRING

  • Grubożć zabudowy [mm]:  0,45
  • Średnica [mm]:  81,5
  • Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  ZKS: 803.060
  • Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 10129300
CORTECO 414814
CORTECO 414814P
GLASER 80360
GLASER H80360-00
GOETM 30-028674-00
GOETM 30-071150-00
OPEL 55 353 885
OPEL 56 07 447
OPEL 56 07 858
OPEL 90 536 009
OPEL 90 543 909
OPEL 93 179 932
PAYEN AC5460
REINZ 60-34205-00
REINZ 61-34205-00
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Uszczelka głowicy silnika 128.231 ELRING

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2018-02-14
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
Uszczelka dobrze wygląda, nie sprawia problemów. W opakowaniu zawarta szczegółowa i dokładna instrukcja. Średnica uszczelki 83,5 mm.
opinie puchar
2015-01-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
uszczelka załażono i auto jeździ pięknie
opinie puchar
2014-10-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Gdy swoim Oplem niedawno jechałem,
Brakowało mu mocy, co się dowiedziałem?
Mówi do mnie kolega, uszczelka Ci padła,
A mi od tej informacji tylko mina zbladła.
Czytałem jakiej firmy najlepsza uszczelka,
Znalazłem, że ERLING\'a siedząc tu w szelkach.
Więc bez większego zamysłu i zastanowienia,
Bez żadnych skrupułów wziąłem się do zamówienia.

Za jakieś dwa, może dni trzy,
Jakiś pan zapukał do drzwi.
Pyta: \"Czy przesyłka to do pana?\"
A moja twarz wreszcie uchachana.
Nie wiele myśląc przesyłkę odebrałem
I za jakieś pół godziny do roboty zabrałem.
Dokręciłem głowicę z wielką ostrożnością,
A teraz śmigam swoim Opelkiem z radością.
Nic mu już nie dymi, nie stuka, nie ubywa,
I z wyczuwalną mocą swe kilometry przebywa.
Więc gdy zamawiacie części na internecie,
To zamawiajcie tu! A się nie zawiedziecie!

Uszczelka głowicy silnika 128.231

Uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.

Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.

Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.

Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.

Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.

ELRING

Elring to marka części samochodowych, która cieszy się ogromnym uznaniem profesjonalistów zajmujących się naprawą samochodów. Firma zyskała reputację producenta wysokiej jakości części zamiennych, a fachowcy, którzy przetestowali części Elring, chętnie korzystają z oferty tej marki. Produkcja tego niemieckiego producenta jest dostarczana zarówno do linii produkcyjnych kilkudziesięciu koncernów motoryzacyjnych na całym świecie, jak i na niezależny rynek części zamiennych.

Firma powstała pod koniec XIX wieku. Własne centra badawcze i wprowadzone innowacje technologiczne umożliwiły marce produkcję wysokiej jakości części zamiennych, a marka stała się jedną z bardziej znanych na rynku. O wysokiej jakości części Elring najlepiej świadczy fakt, że są one regularnie dostarczane do największych koncernów samochodowych, takich jak Audi i BMW, Toyota, Suzuki, Subaru, DAF i MAN, Mercedes-Benz i Opel.

Firma ELRING słynie przede wszystkim z produkcji uszczelek samochodowych. Asortyment jest jednak znacznie większy. Pod szyldem marki produkuje się także elementy osprzętu silnika, filtry oleju i paliwa, części do skrzyni biegów czy też elementy systemu tworzenia mieszanki paliwowej.

Części zamienne ELRING mają długą żywotność. Specjaliści firmy zarejestrowali dziesiątki patentów w tej dziedzinie. Innowacyjne podejście oraz nowe technologie to cechy charakterystycznie firmy, dzięki czemu można mieć pewność, że części samochodowe tej marki zachowają swoje właściwości przez cały okres użytkowania.

Obsługa klienta