Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika CH0590B BG AUTOMOTIVE LTD.
Parametry | |
Grubość [mm]: | 1.65 |
Ilość wycięć/otworów: | 3 |
Wielkosć wysunięcia tłoka do [mm]: | 1.03 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 10160520 |
BMW | 7786903 |
BMW | 7790054 |
FAI | HG1048B |
GLASER | H21312-20 |
GOETM | 30-029049-00 |
LAND ROVER | LVB000100L |
LAND ROVER | LVB101810 |
PAYEN | BZ710 |
REINZ | 61-36455-20 |
Dowiedz się więcej:
Walentynki z iParts.pl
Awaria panewki wału silnika
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?
Czujnik ciśnienia oleju w samochodzie również może przeciekać. Jak taki przeciek można łatwo rozpoznać?
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!
Opinie o Uszczelka głowicy silnika CH0590B BG AUTOMOTIVE LTD.
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelka głowicy silnika CH0590B
Uszczelka głowicy
Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.
Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.
Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.
Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.
Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.