Dodatkowe informacje o Tuleja wahacza 1215640 OCAP
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia po obydwu stronach |
Lokalizacja w aucie: | W środku |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABS | 270651 |
AKRON-MALÒ | 18839 |
BENDIX | 047695B |
BIRTH | 2475 |
BOGE | 88-289-A |
DELPHI | TD581W |
FEBI | 22132 |
FEBI | 22133 |
FEBI | 22821 |
FIRST LINE | FSK6489 |
LEMFO | 27722 01 |
MAPCO | 33121 |
METZGER | 52023308 |
MEYLE | 16-14 610 0003 |
MONROE | L25818 |
MOOG | RE-SB-2830 |
NK | 5103931 |
OPEL | 4408958 |
OPEL | 4408959 |
OPEL | 91166461 |
OPEL | 91166462 |
OPTIMAL | F8-7990 |
RENAULT | 8200002868 |
RENAULT | 8200026654 |
RENAULT | 8200026655 |
RENAULT | 8200054003 |
RENAULT | 8200054006 |
RENAULT | 8200247898 |
RENAULT | 8200247900 |
RENAULT | 8200273728 |
RENAULT | 8200273729 |
RTS | 017-00424 |
SIDEM | 5870 |
SIDEM | 5871 |
SIDEM | 805600 |
SPIDAN | 410915 |
SWAG | 60 92 2821 |
TALOSA | 57-09891 |
TRISCAN | 8500 25818 |
TRW | JBU767 |
VAICO | V46-9591 |
VAUXH | 4408958 |
VAUXH | 4408959 |
VAUXH | 91166461 |
VAUXH | 91166462 |
VEMA | 23670 |
VEMA | 23671 |
Dowiedz się więcej:
Jak wymienić tylną tuleję przedniego wahacza? Po czym rozpoznać, że czas jej pracy dobiegł końca?
Jak wymienić tuleje wahacza przedniego?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Opinie o Tuleja wahacza 1215640 OCAP
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tuleja wahacza 1215640
Tuleje wahacza
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.